FAQs

Hoe kan ik contact opnemen met TTtech?

Je kunt ons een e-mail sturen naar info@tttechshop.be, waar ons klantenserviceteam je graag helpt met alles wat je nodig hebt!

Verzenden jullie wereldwijd?

Ja

Waar verzenden jullie vanuit?

We verzenden vanuit Hong Kong.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Aangezien we streven naar een snelle orderverwerking, dien je verzoeken voor wijzigingen/annuleringen binnen 12 uur na het bestellen aan te vragen. Verzoeken na deze tijd worden geweigerd. Je bestelling kan worden geretourneerd voor een volledige terugbetaling nadat deze is ontvangen.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

We accepteren alle gangbare creditcards (VISA, Mastercard, AMEX) en PayPal-betalingen.

Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?

Alle bestellingen worden afgehandeld en verzonden vanuit ons magazijn. Houd rekening met extra tijd voor de verwerking van je bestelling tijdens vakanties en uitverkoopperiodes. We verwerken bestellingen van maandag tot en met vrijdag. Bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen na de besteldatum verwerkt en de volgende dag na de verwerkingsdag verzonden. Houd er rekening mee dat we in het weekend niet verzenden.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Vanwege de hoge vraag kan het 2-4 weken duren voordat bestellingen arriveren.

Wat als ik mijn bestelling niet ontvang?

Als je je bestelling niet binnen 30 dagen na verzending hebt ontvangen, heb je recht op een volledige terugbetaling.

Worden er douanerechten en belastingen in rekening gebracht?

De prijzen op onze site zijn belastingvrij in euro's, wat betekent dat je mogelijk invoerrechten en belastingen moet betalen zodra je je bestelling ontvangt. Deze heffingen en belastingen worden bepaald door je lokale douanekantoor. Betaling van deze kosten en belastingen is jouw verantwoordelijkheid en wordt niet door ons gedekt. We zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door de douane in jouw land. Voor meer details over kosten kun je contact opnemen met je lokale douanekantoor.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Neem contact met ons op via info@tttechshop.be.

Wat als de ontvangen artikelen defect/incorrect/beschadigd zijn?

Neem contact met ons op als je merchandise hebt ontvangen die incorrect, ontbreekt en/of defect is. Voeg je bestelnummer, foto's van de artikelen en alle gerelateerde referenties toe bij het ontvangen van je pakket. We zullen ons best doen om je zaak zo snel mogelijk op te lossen.

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Alle terugbetalingen worden bijgeschreven op je oorspronkelijke betaalmethode. Als je met creditcard hebt betaald, worden terugbetalingen binnen 7-10 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde artikel of annuleringsverzoek naar de uitgevende bank gestuurd. Neem contact op met de uitgevende bank voor vragen over wanneer het krediet op je rekening wordt bijgeschreven. Als je nog geen krediet voor je retourzending hebt ontvangen, volg dan deze stappen: Neem contact op met de bank/creditcardmaatschappij. Het kan even duren voordat de terugbetaling op je rekening wordt bijgeschreven.